donderdag 15 mei 2014

Review: Kruidvat Body Scrub Coconut & Shea Butter

Wat? Scrub; om dode huidcellen te verwijderen.
Waar te vinden? Kruidvat winkels.
Prijs: 2,99€ (200ml)

Extra informatie: Scrub zit "bomvol" natuurlijke ingrediënten en laat je huid super zacht aanvoelen.

Verpakking: Tube. Wat ik liever heb, omdat het hygiënischer is. Blauw, met roze accenten. Een niet zo speciale verpakking.

Mening: Heel aangename geur. Kokos geur! Het product heeft een dikkere structuur. Wel aangenaam die dikkere structuur. Er zitten kleine zwarte bolletjes in de scrub die niet oplossen in water. Ik heb de scrub in bad gebruikt en wanneer het water weg gelopen was bleven deze zwarte bolletjes achter. Dat de bolletjes niet oplossen in water heb ik nog nooit gehad. Maar is wel nog leuk, want ik heb dan wel eens een scrub gehad waarbij de scrub bolletjes smelten als ze in aanraking kwamen met water. Maar omdat je benen nat zijn voordat je gaat scrubben, moest ik alles rap doen. De bolletjes waren al verdwenen nog voor ik volledig mijn benen kon doen.

Aanrader: Ja, als je op zoek bent naar een niet zo dure body scrub.


Geen opmerkingen: