maandag 12 mei 2014

Review: Vaseline Hand + Stronger Nails handcrème

Wat? Verzorgingscrème voor de handen en nagels.
Waar te vinden? Kruidvat.
Prijs: 2,55€

Extra informatie: Maakt je handen zacht en versterkt je nagels met 50%

Verpakking: Roze, met blauw Vaseline logo. Verpakking spreekt mij wel aan. De roze tinten zorgen ervoor dat de tube opvalt.

Mening: Aangename geur, trekt heel rap in. Ik kan er niet zo tegen als men handen plakken. Na het insmeren van bodylotion was ik altijd mijn handen, het gevoel dat er iets plakt aan men handen daar kan ik niet echt tegen. Bij deze handcrème heb ik geen last van dat plakkerige gevoel. Handen zijn zacht na gebruik. Het feit dat de nagels sterker zijn, kan ik niet echt bevestigen. Ik heb namelijk gel nagels, wel zijn de nagelriemen zachter. Ik heb minder last van velletjes aan de nagelriemen.

Aanrader? Ja, als je opzoek bent naar een goede verzorging voor je handen en een crème die snel intrekt.


Geen opmerkingen: