vrijdag 25 juli 2014

Swatch ☆ Essence Wave Goddess 2in1 Eyeliner 01 Life Is Better When You Surf

Wat? Gekleurde eyeliner met een fijne kant en dikkere kant.
Waar te koop? Kruidvat
Prijs: 2,99€

Mening: Love the colour. Ik ben eigenlijk niet zo voor gekleurde eyeliner, maar blauw is mijn lievelingskleur en deze sprak mij direct aan. Blijft door de dag goed zitten. Super handig de twee borsteltjes, zo kan je kiezen welke je beter ligt, maar ook of je liever een dikkere lijn hebt of een fijnere. Ik heb liever een fijnere lijn, dus de dikkere kant zal ik niet zo rap gebruiken. Maar je weet nooit wanneer dit eens van pas kan komen. De twee kanten verschillen we in kleur, wat je ook op bovenstaande foto kan zien. De dikkere kant is iets lichter blauw. Super eyeliner, zeker z'n geld waard.

Aanrader: Ja.




Geen opmerkingen: