woensdag 23 juli 2014

Swatch ☆ Essence Wave Goddess Blush Tint 01 Loose Your Heart On The Board

Wat? Blush, maar in liquide vorm.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 2,59€

Mening: In de winkel dacht ik eerst dat dit een nagelproduct was. Maar toen ik zag dat dit een blush was wilde ik deze super graag eens testen. De kleur die je in het potje ziet is anders of de eigen kleur. De kleur is op de huid meer rozig. Met deze blush moet je vooral rap handelen. Ik testte deze op mijn hand, deed eerst vlug een paar andere kleine dingen en toen ik de blush wilde blenden ging dit niet meer. Het is echt aanbrengen en direct blenden. Het is seconden werk bij deze blush. Blush is eerder subtiel. Wat op een zomerse dag wel leuk is en omdat hij zo subtiel is kan je deze gemakkelijk overdag dragen. Voor mij zitten er persoonlijk te weinig pigmenten in. Ik draag super graag blush en deze mogen dan ook meer opvallen bij mij.

Aanrader: Ja. Hou je van een subtiele blush dan is dit de perfecte blush. Vlug werken is de boodschap bij deze blush. Het is een beetje experimenteren. Dus... Oefenen oefenen oefenen! 

Blijft dus ook nog zichtbaar op je vingers na het aanbrengen van deze blush.

Geen opmerkingen: